فاکتور رسمی - فروش کد اقتصادی معتبر

فروش کد اقتصادی معتبر

فروش کد اقتصادی معتبر

 

09902127298
با نگاهی به ضمیمه روزنامه‌های کثیر الانتشار به سادگی می توان به این فاکتورهای جعلی و خرید و فروش کد اقتصادی دست یافت موضوعی که طی سال‌های گذشته باعث شده برای صدور گواهی ارزش افزوده و دیگر بخش‌های مالیاتی بازار سیاه ایجاد شود و مسئولان نیز با اذعان به این موضوع به دنبال رفع کاهش فرار مالیاتی و شفاف شدن اطلاعات خرید فروش فعالان اقتصادی هستند.
 
* کد اقتصادی باعث شفافیت معاملات می‌شود

 
اهمیت و ضرورت داشتن کد اقتصادی و ارائه فاکتورهای رسمی از سوی فعالان اقتصادی، شفافیت در معاملات و خرید و فروش‌ها بوده که دست دولت را برای اخذ مالیات بازتر می‌کند تا بتوان هر گونه فعالیت در بازار را رهگیری کرد.
 
براساس قانون مالیات‌های مستقیم، طی چند سال گذشته درج و ارائه کد اقتصادی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام معاملات اقتصادی به قانون تبدیل شده هر گونه خرید و فروش باید در این چارچوب‌ صورت بگیرد.
 
از دلایل درج کد اقتصادی روی فاکتورهای خرید و فروش محاسبه سود بدست آمده در معاملات است و بنابراین با محاسبه دقیق سودهای کسب شده، مالیات‌ها نیز شفاف و از حالت برآوردی و اظهارنظری خارج می‌شود تا محاسبه آن براساس اسناد و مدارک صحیح صورت گیرد.
 
* اجباری شدن کد اقتصادی برای مودیان مالیاتی
 
در سال جدید ارائه خدمات مالیاتی به مودیان تنها با کد اقتصادی جدید امکانپذیر است و ثبت نام برای تمامی مودیان حتی آن دسته از مودیانی که دارای شماره اقتصادی هستند اجباری است. ثبت نام به موقع برای دریافت شماره اقتصادی در سامانه عملیات الکترونیکی سازمان به عنوان یکی از شرایط پذیرش خوداظهاری تعیین شده است.
 

فروش فاکتور رسمی معتبر با کداقتصادی وارزش افزوده
09902127298
 

کلمات کليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*